Løjt Kirkeby Gruppe

Meld dig som spejder

Det er nemt at melde dig som spejder i Løjt Kirkeby.

Du kan blot møde opén af vores ugentlige spejderaftner og prøve at være med. Vi skal nok tage rigtigt godt i mod dig!

Efter et par gange vil du modtage en indmeldelsesblanket, som vi vil bede dine forældre om at udfylde. Du kan også printe den her fra siden.

Du er også velkommen til at kontakte vores gruppeleder Jane Evald på tlf. 2440 7889 og få svar på dine spørgsmål.

Når du melder dig ind i Løjt Kirkeby Gruppe, bliver du samtidig medlem af korpset. Vi indsamler og behandler medlemsoplysninger om dig i overensstemmelse med KFUM-spejdernes privatlivspolitik og Persondataforordningen.

Vi indfører snarest muligt et online tilmeldingsmodul, hvor man fremover vil kunne tilmelde sig..

Køb af spejderuniform og spejdergrej

Du kan købe spejderuniform og spejderudstyr på KFUM-spejdernes og FDF’ernes fælles webshop:

www.55nord.dk

I vores lukkede Facebook-gruppe foregår der også en livlig handel med brugte spejderuniformer og udstyr mellem spejderforældre .

Lyst til at blive spejderleder?

Vi er altid på udkig efter voksne frivillige og forældre, der har lyst til at blive en af et varmt fællesskab, der brænder for at give vores spejderbørn gode oplevelser.

Er det noget for dig? Så tøv ikke med at kontakte gruppeleder Jane Evald på tlf. 2440 7889.